Monday, December 2, 2013

Thanksgiving ja Black Friday

Thanksgiving on Ameerika püha, mille ajal ollakse tänulikud kõige eest, mis meile antud on. Kuidas seda püha tähistatakse? ENNAST SEGASEKS SÜÜES!! :D
Black Friday on Thanksgivingule järgnev üleriiklik allahindlus, mille ajal inimesed hulluks lähevad ja terve öö poodides veedavad.



Thanksgivingu vaheaeg algas meil kolmapäeval. Sama päeva õhtul kogunesime kiriku noortegrupiga meie pastori kodus hiiglaslikuks õhtusöögiks. Meid oli seal majas üle 30 inimese. Igaüks tõi mingi kõrvalroa või magustoidu kaasa + Jackie ja Dylan olid terve päeva seal kokanud. Seega toitu oli väga-väga palju ja kõik oli imemaitsev. Ma ise viisin sinna "pähklivõimaitselist jäätist" (ma ei tea, kuidas seda paremini nimetada, aga retsepti sain vanaema käest, kes on imekokk ja see jäätis on imemaitsev). :D
Ma otseloomulikult kavatsesin kõike proovida ja nii ma siis lõpetasin sellega, et mu taldrikul oli pea 20 erisorti soolast toitu. Magustoite oli valikus samuti pea 20 ja neid kõiki ma kahjuks proovida ei jõudnud. Parimad asjad, mida ma seal sõin, olid Jackie tehtud Oreo trüfflid ja Jeremy ema pähklivõikook. Mul oli pärast seda söömist tunne, et ma lõhken. Kõik siis seepeale lohutasid mind, et jõulud on veel hullemad. :D

Osa meie seltskonnast. Laua lõpus istuvad meie noortepastor Garren ja ta naine Jackie.
Juhiks tähelepanu ukse kohal olevale sildile "What happens here will be posted in facebook"

Kohustuslik kalkun.

Hiljem mängisime seal "Maffiat" umbes 25 inimesega. Mängus oli korraga 6 maffialiiget. :D Ilmselgelt oli maffial võimatu võita, aga nalja sai.:D



Õige Thanksgiving oli neljapäeval. Siis oli meil perega vanaema juures lõunasöök selle puhul. Sinna tulid ka Lisa õde ja tema lapsed. Kui te mäletate, siis käisime nende juures kevadel. Süüa oli jällegi väga palju, aga ma nii palju ei söönud, nagu eelmine õhtu. :D Parim asi oli ilmselt juustukook kirssidega. Ameeriklased teavad, kuidas magustoite teha, see on kindel! :D



Black Friday oli samuti väga huvitav kogemus. Walmartis algasid allahindlused kl6 neljapäeva õhtul ja öö jooksul avasid aina enamad poed uksed. Paljudes tuntumates poodides nagu Hollister ja American Eagle oli terve pood 50% alla hinnatud. Kõige hullem näide Black Fridayst on ilmselt Walmart, kus elektroonika oli väga soodne. Inimesed kaklesid telerite pärast. Lisa tahtis ka teleri osta, aga me jäime sellega hiljaks ja seega ta otsustas lihtsalt 2 xboxi osta. Ma küsisin ta käest, miks meil kahte vaja on. Ta vastas selle peale, et äkki üks läheb katki. :D Ameeriklased...

Igastahes me alustasime oma seiklust kl 6 Walmartis. Pärast seda suundusime elektroonikapoodi (kust Lisa iPadi ja teleri ostis) ja kaubanduskeskusesse, kust lahkusime pisut enne kl 2 öösel. Kaubanduskeskuses käisime ringi suure poekäruga (samasugused nagu Eesti toidupoodides) ja kui me lõpetasime, oli see käru KUHJAGA riidekotte täis. Allahindlused kestavad terve öö ja reedese päeva.

Esmapäeval on Cyber Monday. See on n-ö lisa Black Fridayle, mille jooksul on internetis suured allahindlused.


Järgmine päev vaatasime telekast uudiseid kaklustest, tormijooksudest, kisamisest ja muust säärasest, mis kõikjal aset oli leidnud. Päris segane! :D

Üldiselt mulle šopata ei meeldi, aga päris tore oli 80-dollarine ost 35 dollariga kätte saada!




Laupäeval peale kossutrenni pidime Walmarti ees 2 tundi kabiinis istuma ja kella helistama. See on heategevuslik asi, mida kõik sporditiimid meie koolis teevad. Idee on selles, et me püüame inimeste tähelepanu, et nad raha annetaksid. Kõlab üsna igavalt, aga superseltskonna ja normaalse ilmaga oli see päris vahva. Ma istusin seal putkas koos Alyssaga 2 tundi ja see tüdruk on tapvalt naljakas. :D Soovisime inimestele "Happy Saturday", laulsime kõva häälega jõululaule, rääkisime Ameerikalikult draamadest ja inimestest, kes mööda kõndisid. :D

Tellisin laupäeval ka kooli nahktagi ära lõpuks! :D


Homme jälle kooli. Aga meil ainult 3 nädalat kooli ja siis juba jõuluvaheaeg. Me tõsiselt peaksime Eestis hakkama Thanksgivingut pidama. ;)

Imelist 1. adventi kõigile!
Kai


2 comments: