Friday, December 6, 2013

Lumetorm

Kõige suurem uudis on sellest nädalast see, et eile (neljapäeval) anti meie piirkonnas tormihoiatus. Kõik pealekooli tegevused (va meie trenn ja poiste kossutrenn) tühistati. Meil pidi muidu eile away game olema, aga selleasemel tegime tunniajase "trenni". Mingi trenn see väga polnud, sest kellelgi polnud trenniriideid kaasas koolis. Viskasime vabaviskeid, positsiooniviskeid ja siis istusime keset platsi maha ja rääkisime. Treener palus kõigil öelda ühe asja, mida keegi nende kohta ei tea. Alyssa siis karjus üle võimla: "Ma olen süütu!" :D Kõik surid naeru kätte, kaasa-arvatud treener, aga ta palus meil siiski teatud piiridesse jääda lol. :D Peale trenni läksime välja ja meil SADAS LUND!!!! :D Oma 2 centi lund oli juba maas ja see oli Emily (tüdruk, kes see aasta Utah osariigist siia kolis pole kunagi varem lund näinud) jaoks piisav. Ta jooksis ja naeris ja hüppas ringi lume sees. Ma ise olin ka parasjagu õnnelik, sest ma armastan lund. Aga tal silmad särasid peas ja see tegi mul tuju veel niipalju paremaks. Nii lihtne on inimesi õnnelikuks teha. :D

Isa küll õnnelik ei olnud, sest tema jaoks tähendab lumi kinnijäänud autoed väljaaitamist, pidevat muretsemist teeolude pärast, võimalikku elektri ja vee kaotust ja kõvasti lumelükkamist hoovis. Siin käitusid kõik inimesed paari senti lume pärast, nagu oleks tulemas sajanditorm. Kui isa mu peale trenni üles korjas, siis sõitsime otse poodi, et mune, piima ja leiba osta. Need tooted olid riiulitelt juba peaaegu otsa saanud.

Eile õhtul anti teada, et meil jäävad koolis 2 esimest tundi ära, aga hommikul oli tulnud uus teadaanne, et kool on üleüldse tühistatud. Lund on meil oma 15 centi praegu siin ja sajab juurde. Aga tõeline problem, miks kool tühistati, on jää. Siin sellist asja nagu talvekummid ei tunta ja seega oli päris kõhe tunne eile autoga sõita küll. Igas kurvis lasime pisut liugu ja tavaline 7-minutiline kodutee võttis aega 20 minutit. :D

vaade meie toa aknast täna hommikul :)

Halb asi selle kooli tühistamise juures on see, et ka poiste esimene kodumäng, mis pidi täna pealetunde olema, on tühistatud. Aga vähemalt on meil nüüd vähe aega koduste tegemistega tegeleda. Eile saime suure kuusepuu kokku pandud ja ära ehitud lõpuks!

Ehitasime kuusepuud :)
 
ja siis kui kõik teised tüdinud olid ja mind diivani pealt toetasid lol :D
 
 
getting there

meie armas jõulumeeleoluline tuba! Paremal ka stockingud näha :)
 
Marlene ja minu Christmas stocking



 See kolmapäev, muide, oli meil ülihea noortegrupp! Garren alustas tundi sellega, et palus meil endid 4-liikmelistesse gruppidesse jagada ja andis igale grupile ühe koti kilde. Meie eesmärk oli 3 minutiga kildudest taldrik kokku panna. Mõnel grupil oli ainult 4 kildu. Meie grupil oli pea 400 kildu. :D Võite ilmselt juba aimata, millest tund oli. Kõik inimesed on saanud haiget, mõned vähem, mõned rohkem. Kuid igaühe endiseks muutmiseks kulub aega. Sõnum oli sellest, et me peame laskma sõpradel ja jumalal end aidata. Garren lõpetas tunni sõnadega: "ja kui te end aidata ei lase, siis..." ja virutas terve taldriku põrandale kildudeks. :D Igastahes ta tegi oma poindi selgeks kõigile lol. :)


Mõned pildid, mis eelmisest postitusest välja jäid:

Osa Pep Clubi koridorist, millest me läbi jooksime väljakule joostes (kauboipäev)
 
Pink kontsert, here we come!



 
Isa abistamas Thanksgivingu lõunaga vanaema juures
 
Ready to eat?? Oh yeah!! :D

Kalkun...



"Roosa salat" ehk ülimaitsev magus salat marjadest, puuviljadest, pähklitest/seemnetest ja vahukoorest

Kellahelistamine Alyssaga
 
 
 
Kõigile, keda meie korvpallimängud huvitavad, siis Alyssa onu juhib internetis lehekülge, kus on erinevat infot:  http://www.ihigh.com/greenecountysports/
Ma olen leidnud sealt meie ajakava ja pilte ühest mängust, aga Alyssa sõnade järgi peaks kusagil olema ka ühe mängu video ja statistikad ja ma ei tea, mida veel. :D Niiet uurige asja kui huvi on.
 



Mõnusat lund teile sinna! ;)
Kai

2 comments:

  1. Iga kord kui ma kuulen, et kuskil on 5 cm lume pärast paanika, siis ma naeran mõttes ja kujutan neid inimesi Eestis veebruaris ette. See on lihtsalt nii vale. Meil hetkel nii palju lund veel ei ole kui teil, kuskil paar cm ainult. Aga musta jääd on palju. Kuidas nad talvekumme ei tunne? Nende talv ei ole ju täiesti jäävaba!?
    Kuusepuu on väga kena ja ilmselt jube kõrge, kui juba sina pidid toolile ronima... (mida mina oleksin pidanud siis tegema??)
    Teie trennid on väga huvitavad, ma ei usu, et Kabrits laseks meil kunagi keka tunnis nii teha. Kas sul seal muidu kehalise tund on?
    Kas te juba piparkooke olete küpsetanud? Või mandariine söönud? Piparkookide tegemisest peab kindlasti pilti tegema!
    Päikest!

    ReplyDelete
  2. Meil nüüd siin juba päris korralik lumi. :D Aga see on jah veider, et talvekumme ei kasutata. Selle jää pärast siin ei luba isa mu sõpradel mind enam koju tuua, sest kõrvalteed on väga jäised. :/

    Koolis on võimalus võtta kehalise tundi, aga ma ilmselgelt ei valinud seda tundi. :)

    Piparkooke pole veel teinud. Ma ei tea, kas me teeme neid üldse millalgi.

    Vabandused, et pole nii pikalt postitanud ja et sulle vastamine nii palju aega võttis. Jõulud on jubekiired! :)

    ReplyDelete