Wednesday, August 14, 2013

Lahkumine

Ühe tunni pärast pean ma juba lennujaamas olema ja kolme tunni pärast läheb lennuk! Need viimsed hetked kodus tulid kaugelt liiga ruttu kätte. Tänane päev oli üldse üks suur edasi-tagasi jooksmine. Just paar minutit tagasi lõpetasin pakkimise.

Emotsioonid on sassis. Ma olen haigelt närvis, sees keerab, peas käib mõte :"Mis kuradi pärast ma sinna lähen???" ja samas olen õnnelik, et lõpuks ometi on see päev  käes.

Hetkel rohkem ei kirjuta, sest mul on väga kiire ja silmad vajuvad vägisi kinni. :D Järgmine postitus juba sealt poolt lompi!

Kai :)

3 comments:

  1. Tsau, olen Grete ja elan Fountaintown, Indiana. Elan Ameerikas juba teist aastat ja käin Triton Central High School'is. Kui on küsimusi või vajad abi, võid küsida :)

    ReplyDelete
  2. Birgitti: Sina ka! :)
    Grete: Aitah! Jatan selle meelde!

    ReplyDelete