Tuesday, August 20, 2013

Esimene koolipäev

Tere-tere! :D

Pere reeglid: If a guy and a girl is in a room together, then door will be open and the light will be on.


Esimene koolipäev läks üle ootuste hästi. Päev algab tunniga film literature, kus me loeme raamatuid ja vaatame filme ja vordleme neid omavahel. Opetaja on megalahe! Vaatasime filmi "The breakfast club" ja lihtsalt rääkisime sellest. Teine tund on study hall. See oli praktiliselt motetu, kuna mingit kodutood   mul veel teha polnud. See-eest sain aga paari uue inimesega tuttavaks. :D Kolmas on 3-D Art. See on megalahe tund. Praegu teeme vaasi ükskoik, mis materjalist. Minu oma tuleb jäätsepulkadest, joogikortest ja longast. Kui valmis saab, saate pildi ka. :D Lisaks peame iga nädal esmaspäevaks esitama kolm pilti (kuhu tuleb kirjutada 5 lauset  selle pildi kohta).

Mulle tohutult meeldib Ameerika koolisüsteem, sest siin hinnatakse inimese enda mottemaailma palju rohkem. Film literature ja kunstiklass on parimad näited sellest, et opilased peavad ise motlema. Ja see kannab vilja - opilased suhtlevad klassis opetajaga palju rohkem, nad avaldavad julgelt oma arvamust ja kellegi üle ei naerda.

Edasi oli meil juuniorite ja seeniorite (mina olen esimene neist) kogunemine sööklas. Edaspidi hakkab sel ajal olema tutorial, mis on pm sama asi mis study hall, aga kestab ainult 20 minutit. Paljud opetajad kasutavad seda konsultatsioonina. 

...Louna...hot dog, hamburger, friikartulid, küpsetatud ounad mingi krobeda värgiga (see on väga hea), küpsised ja sokolaadipiim.

Edasi tuleb keemia. Opetaja Mr Monday on superlahe ja tark! Viies tund on Algebra 2. See peaks olema raskem matemaatika, aga me opime seal praegu vorranditest x-i leidmist. :D Seal tunnis saab alati ülipalju nalja, sest opetaja on ülichill ja seal on paar toredat "klassiklouni" koos. :)
Eelviimane on koor. Opetaja on hull! :D Ainult parimas mottes loomulikult! Ja otseloomulikult saab seal nalja. See tund me ei laulnud, vaid sorteerisime noote.

Viimane tund on US ajalugu. Seal ma oleks peaaegu magama jäänud. Opetaja on väga tore, aga ta räägib koguaeg ja ma ei suuda nii palju keskenduda, et teda terve tund kuulata. Igastahes juttu on USA pohiseadusest.

Üldiselt moned asjad, mis meelde jäid:
  • Kappide lukud on kohutavad. Ma pean iga kord 3 korda proovima, enne kui selle lopuks lahti saan.
  • Populaarseimad jalatsid koolis on jooksutossud
  • Populaarseimad püksid on alt laienevad teksad, polvpüksid voi dressid
  • Kantakse väga palju kooli logoga riideesemeid
  • Enamus tüdrukuid kannavad paksult meiki, sädelevat lauvärvi ja umbes 5 tüdrukut terve kooli peale ei kandnud ripsmedussi
  • Esimese päeva jooksul küsiti mu käest 3 korda, kas ma tean Justin Bieberit ja One Directionit ja kas nad meeldivad mulle. (palju fänne siin :))
  • Kool on väga ilus!
  • Normaalne tund on, kus opetaja ja opilased lihtsalt räägivad üksteisega, ei mingit käe tostmist
  • Tundi alustab ja lopetab koolikell. Kui kell heliseb vahetundi, on klass 5 sekundiga tühi (ma ei liialda) :D
  • Kooliopikud on 5 korda paksead ja raskemad kui Eestis
  • Pooled opilastest päriselt uskusid, et ma ei olnud elusees varem autot näinud ja Eestis me käime koolis hobuse voi pohjapodraga
  • Osad opilased käivad koolis golfikärulaadsete masinatega
Pärast tunde toi isa meid autoga koju (autos käib alati vana Rock'n'roll).
Vorkpall oli taaskord väga vahva. See on ilmselt mu lemmikosa päevast. :D
Ohtul vaatasime isaga filmi
Pere mind ootamas :)


Isa Steve, Marlene, mina, vennad: Drew, Brady, Cole
Meie tuba

Golfikärulaadne asi, millega me ringi soitsime. Sarnastega käivad osad lapsed koolis. :)

Esimene ohtusook

Just a normal family :D





Kunagi tuleb pilte juurde.

Päikest!
Kai :)

No comments:

Post a Comment