Tuesday, August 20, 2013

Esimene nädalavahetus

Laupäeva hommikul oli vorkpallitrenn. Pärast seda läksime Terre Haute'sse. Kohtusime minu area repiga ja tema Saksa vahetusopilasega. Käisime soomas (ma pole elusees varem nii palju söönud!). Veetsime natuke aega kaubanduskeskuses, käisime elektroonikapoes laptope vaatamas, telefonipoes, et mu telefoniga internet korda saada. Edasi läksime mingisse keskusesse, kus oli erinevaid tegevusi noortele ja vanematele.

Soitsime kartidega...


...ja proovisime pesapalli



Külastasin esimest korda elus Walmarti. Inimesed ei liialda, kui ütlevad, et seal on koike! Kosmeetika, riided, kalastustarbed, raamatud, relvad, toit ja koike muud. See oli ühtlasi minu esimene kord mingis poes, kus müükse toitu, siin Ameerikas. Ja me joudsime kropsude riiuliteni...


Jah, need koik on kropsud, algusest lopuni! :D Ja looomulikult mu supervinge isa!

Ohtul korraldas Brady (keskmine vend) väikese tule ääres istumise. Seal oli kaks tema sopra, vennad, meie Marlenega ja isa. Rääkisime juttu, soime hot doge, grillisime vahukomme. See oli väga-väga monus. Brady korraldab sarnaseid asju iga nädalavahetus! :D



Pühapäeva hommikul läksime kirikusse. Kuulsin väga palju uusi nimesid, milledest mäletan ainult tädi Cindyt. Laulime moned laulud, onu Mike rääkis natuke. (huvitav on see, et Mike tegi nalja ja rahvas naeris ja rääkis kaasa, väga vaba ohkkond oli). Siis hakkas onu koostama palvet (?). Erinevad inimesed ütlesid, mille eest nad on tänulikud voi mille eest nad palvetada tahaksid. Steve tänas jumalat, et nende Eesti tütar on kenasti ja turvaliselt kohale joudnud. Ma pidin siis loomulikult püsti tousma ja see oli koik väga-väga vahva. :)

Pärast kirikut soitsime vanaema-vanaisa juurde ja hakkasime süüa tegema. Onu Mike ja tädi Cindy tulid ka sinna. Süüa tehti muidugi jubepalju ja see oli koik väga maitsev. Vanaema oi teinud kaks kooki ja need... nende jaoks pole sonu. :D Selle vanaema ma votan endaga küll Eestisse kaasa. :D

Ohtul vaatasime pilte pere reisidest igal pool Ameerikas. :)

PS: Mul on coca-colast totaalselt kopp ees. Eestis oleksin ma nii palju cocat joonud aasta aja jooksul. :D



Siin on koguaeg midagi teha ja raske on leida aega,et kirjutada. Seega varuge kannatust! ;)
Kai


3 comments:

  1. See krõpsudeosakond oleks nagu meile loodud! :D

    Kallidmusidpaid sulle sinna USA-sse. :)

    ReplyDelete
  2. Tere!
    Veetsin selle suve Juulikuu ühe teise projekti raames Purdue ülikoolis, Lafayette'is, mis on Indianapolisest ca 100 km loodes. Väga lahe oli su postitust lugeda, sest paljud asjad tulid väga tuttavad ette (eriti maisipõllud ja Indy lennujaama pildid). Walmarti kohta nii palju, et meie seltskonnas oli 35 noort erinevatest Euroopa riikidest ning 10 Ameerikast ning ameeriklased jooksid esimest korda Walmarti minnes kõigist ette, et nad eurooplaste nägusid näeks. :)

    ReplyDelete
  3. Haha jahh Elo! Kallidmusidpaid teile ka!

    Elis: See Walmart on jah omaette ooper. :D

    ReplyDelete