Friday, August 16, 2013

Esimene paev

Ma olen kohal! :D Vabandan kohe ette ara, et siia postitusse ei tule tapitahti. sest kasutan pere arvutit. Loodetavasti saate koigest ikka kenasti aru. :)

Lennud laksid hasti. Frankfurdi lennujaamas oli tapvalt igav, aga see-eest oli yle ookeani lendamine supervinge. Joudsin ara vaadata 3 filmi ja me lendasime yle Groonimaa nurga. Siis olid all ainult maed, lumi ja kaljud. See oli mega! Syya sai ka selles lennukis hasti.

Chicago lennujaamas kohtusin Soome yfu opilastega ja meid votsid vastu 2 kohalikku yfukat. Ma ei tea, kuidas ma oleksin ilma nendeta seal oige varava leidnud. See lennujaam on TOHUTU. :D

Indianapolises oli mul vastas terve pere. Algus oli natuke awkward. Ma olin nii vasinud ka, et ei tahtnud mitte kohe inglise keele peale moelda.

Kodu on vorratu! Lihtsalt supersuper lahe! :D Maja on ilus ja aed suur ja bassein ja terrass ja ja ja... (panen pildid ka kunagi, kui ma oma arvuti saan.)



Esimene paev

Kaisime isaga (Steve) koolis. Valisin tunnid, tutvusin kappidega (need lukud on voimatud), mulle tehti koolituur. Siis laksime arsti juurde, et minu spordivorm korda saada. Soitsime vanaisa autoga Terre Haute'sse, et Cole'i (noorim vend) auto ara tuua ja laksime seal sooma Hiina toidu buffeesse. Seal oli KOIKE! Ja see koik oli superhea! :D

Neil on siin mingi golfikaru laadne asi ja me soitsime sellega meie metsas ringi!

Tana oli ka vorkpallitreening. Koik tydrukud seal olid nii toredad ja see oli vaga vahva. Palju nalja sai. Isa ytles paarile tyrukule, et meil Eestis pole autosid ja nad olid koik nagu: Really?!? Ma siis seletasin neile, et me kaime koolis hobusega. :D Nalja sai, nalja sai.

Kodus sai ylihead ohtusooki ja me laksime kogu perega (va ema) basseini ujuma.

Sain endale uue SIM-kaardi ka ja uue numbri. Nyyd hakkame raakima reeglitest.

Homme esimene koolipaev! Excited! :D

PS: Ma panen tunniplaani jargmisesse postitusse.


Olge tublid!
Kai

2 comments:

  1. Kas Sa otsisid ka sponsoreid? Kui jah, siis võiksid sellest postituse teha. :)

    ReplyDelete