Thursday, October 10, 2013

Koorifestival

Eile toimus suur koorifestival, mille jaoks olime laule harjutanud iga päev kooliaasta algusest. :)

Hommikul saime koolis kokku ja lahkusime North Knoxi keskkooli poole kollase koolibussiga. Koolibussid muide on kohutavalt ebamugavad. Sa tunned terve sõidu aja sinu taga istuva inimese põlvi enda seljas, sest ruumi on nii vähe! :D Aga seltskond on tore seega vingumiseks pole põhjust. ;)

Festivalil oli umbes 300 õpilast erinevatest koolidest 7-12 klassist. Nägime Nagit (võp Jaapanist, kes elab meie kodust 1.5 tunni kaugusel).

Harjutamise osa oli piinarikas. Seisime kõik korvpalliväljaku tribüünil ja laulsime oma 6 laulu sada korda läbi. Dirigent oli meil hästi tore (ta reaalselt hüppas koori ees), aga ta peatas meid iga kolmanda sõna tagant. Harjutamise osa kestis 6 tundi ja meil oli 2 lühikest pausi + 20-minutiline lõunapaus.



Pärast seda tegime läbi laulu, mida laulame individuaalselt ehk siis ainult meie kooli koor. Ning siis oli aeg end kontserdiks valmis sättida. :D Kandsime neid ameerikalikke pikki hommikumantli moodi asju. ;)

Alyssaga

Sam, Mina, Kassy

Koor on meil ka normaalne...
 


...ja siis oli aeg kontserdiks...



Aafrika trummid

Meie kooli altod sinises!

Meie individuaallaul. Paljud publiku seast arvasid, et meie esitus oli parim.:)
 
 
 
Kontsert oli võimas. Mitte päris see tunne, mis laulupeol, aga midagi sinnapoole. Üks laul, "Awakening", tekitas mul külmavärinad ja see oli MEGA!!! :D
 
 
Päeva lõpuks olin ma igastahes täiesti läbi ja totaalselt valmis kojuminekuks. :D
 
PS: üks suurepärane näide ameeriklastest: kui me parasjagu sättisime end ritta, et oma individuaalesinemisele minna, kõndis üks poiss ma ei tea kust koolis minu juurde ja ütles: "You have really pretty hair" ja kõndis minema. :D See on supernäide siinsetest inimestest. Kõik on palju avatumad ja ütlevad häid sõnu teistele tihedamini kui Eestis. :)
Teine näide: kui sa kõnnid kooli koridoris, siis sageli annavad inimesed, kellega sa elus rääkinud pole, sulle high five'i või ütlevad lihtsalt: "Hey! What's up?" :D Ma armastan seda kooli ja neid inimesi!! :)
 
 
 
Laupäevaneõhtune Indiana University võrkpallimäng oli ülivinge!! :D
 
Inimesed vahtisid meid nagu lollakaid kui me sinna üles seda pilti tegema ronisim.:D

Kiara, Marlene, Mina, Diamond

See mees ei olnud siia pildile plaanitud :D

IU fännid

Mäng oli ülitasavägine ja pingeline. Kaotasime viimase seti 17:15

Meie võrkpallitreener

Diamond :)

Alyssa - ta on segane!!! ja superlahe inimene! :D
 
 
 
 Pühapäeval YFU orientatsioon oli ka super! Seal olid kohal Mina, Marlene, Jonas (Saksamaa), Melania (Itaalia), Annika (Saksamaa), Nagi (Jaapan), Suvi (Soome), Christian (Saksamaa), Markus (Norra), Üks tüdruk, kelle nime ma ei mäleta, Norrast, ja üks poiss Saksamaalt. Nalja sai kõvasti ja süüa sai kõvasti, nagu ikka yfu üritustel. YFU inimesed on teistmoodi inimesed ja nii tore oli jälle uute võppidega tuttavaks saada. :D
 
 

Minu kaerahelbeküpsised

Moriah tegi mulle patsi :)
 
 
 
 

Pildid reedeõhtusest restoranist Terra Hautes
 
Šokolaadinachod jäätisega = taevas


Joogivalik :D

Viinamarjasprite oli hea lol :D
 
 
 
 
Meie kooli üks naljakamaid inimesi on Billy. Mul on temaga õnneks 2 tundi koos ja ta suudab need tunnid alati lõbusaks teha. Eriti US ajalugu, sest tal on lihtsalt parimad küsimused. Ühes selle nädala tunnis ta lihtsalt lausus keset tundi: "Mr Bonham, were there any gay people in Civil War?" Ja õpetaja vastas: "I have no idea, man." :D See jumala normaalne kui Billy keset tundi ütleb Mr Bonhamile, et ta teda armastab ja õpetaja vastab, et ta armastab Billyt ka lol. :D
 
 
 
 
Olge tublid! ;)
Kai

3 comments:

  1. Need pildid =] Seda joogi asja tahaks proovida täiega. Vaata, et sa sealset olukorda armastama ei hakka, sest me tirime su nagunii Eestisse tagasi =] Sul ei ole sellest pääsu!! Ootame järgmisi postitusi=]

    ReplyDelete
  2. ma annan sulle kogu oma selle kuu taskuraha, kui sa mulle need erinevad kokad saadad... ma jumaldan kirsikokat üle kõige ja seda pole norras üldse saada. :'( ülikõva koorioutfit igal juhul :D

    ReplyDelete
  3. Anne-Mary, see joogiasi on super, lol :D Ja ma juba armastan seda olukorda siin! Täna sai mul täpselt 2 kuud täis, aeg läheb liiga kiiresti ;) Suured tänud sinu toredate kommentaaride eest! Tundub, et sa oled vist blogi kõige usinam jälgija ;)

    Elina, hahaha ma jumaldan ka kirsikokat, see käib mul siin iganädalase Subway külastusega käsikäes. Ma ei teadnudki, et meil seda Eestis müüakse? :D Ja seda koorioutfitti ma parema meelega rohkem ei kannaks. Selle all kanti sukapükse ja shortse?!?!?! :D

    ReplyDelete