Monday, October 14, 2013

Covered Bridge Festival

Täna peale kirikut sõitsime Marlene, Christiani ja Dylaniga linna nimega Mansfield. Seal toimub parasjagu festival, kuhu tulevad kokku inimesed üle Ameerika ja müüvad kõike (toit, relvad, noad, sallid, riided, jalanõud, käsitöö, korvid, atvd, mootorrattad, pildid, ehted, raamatud, plaadid, metallplaadid naljakate sõnumitega jne). Parim sõna, mille suutsin välja mõelda, on hiiglaslik turg. :D

Ilm oli ülipalav, tunne oli nagu saunas. Sügis, päriselt? :D



Siit on näha "kaetud silda", mille järgi festival nimetatud on - Covered Bridge Festival


 
Seal sai tasuta erinavaid limonaade (oma topsi sisse) ;)
 
Paljud inimesed, meie k.a, kõndisid ringi erinevate napakate kruusidega


ja seal me kaotasime poisid... :D
 
Keegi vajab uut aluspesu?
 
 
Kuigi ma midagi ei ostnud, oli see ikkagi väga vahva päev. Tagasi koju sõitsime pool teed 4 m/h, mis on ligikaudu 6.44 km/h. See tee venis vähe pikale. :D





Mr Monday, keemia õpetaja, on ülikooliõpetaja, seega ta ootab meilt väga palju ja testid on rasked. Aga ta on ikkagi üks mu lemmikõpetajaid siin, sest ta on õpetamises lihtsalt nii hingega sees. Ta tõega tahab, et me midagi õpiksime ja tema näited/sõnavara on parimad. :D Viimasel ajal räägime elementidest ja kolmapäeval oli juttu sellest, miks on elementidel on sellised laengud nagu neil on (K on +1, Ca on +2, Cl on -1 jne). Mr Monday, siis seletas, et väärisgaasid on "kuninglik perekond" ja kõik elemendid tahavad sinna jõuda. Tema sõnad Kaaliumi kohta: "So if I push this little asshole electron off, I'll be right there!" :D




See nädal leidsin üks õhtu enda voodist 2 plastikprussakat ja padja alt plastikhiire. Head Halloweenikuud! :D
 
 
 
 
 
Järgmine nädal neljapäeval algab sügisvaheaeg!! :D
 
 
 
Edu teile jätkuva koolitööga!
Kai :)

 

 

6 comments:

  1. Meil on ka kohevarsti vaheaeg, viimane nädal käia! Ma ootan endiselt täpset koolipäeva kirjeldust =] Tundub, et keemia õpetajaks saamisel tuleb teha mingi ägeduse test, et kui ei ole piisavalt äge, siis ei anta tunnistust!? Hahah, naeran ikka veel seda elektronide asja =]

    ReplyDelete
  2. Haha, mulle tundub, et siin pea iga õpetaja peab sellise testi läbima, sest nad kõik on super! :D Ja anna andeks, aga see koolipäevapostitus jääb ilmselt järgmisesse nädalasse, sest täna ja homme on mul võrkpallimängud, kolmapäeval on noortegrupp ja siis on juba vaheaeg. :/ Aga ma kindlasti teen selle kunagi ära!!! :D

    ReplyDelete
  3. Kui varakult hakkasid seda VÕPi asja planeerima?

    ReplyDelete
  4. Ma hakkasin seda asja ikka väga vara ajama! Dokumendid viisin yfusse eelmisel kevadel ehk rohkem kui aasta enne mu vahetusaastat. Enamus võppe nii vara ei alusta. :)

    ReplyDelete
  5. Seletage mulle seda kaaliumi nalja palun, ma ei saa hästi aru.

    ReplyDelete
  6. See nail oli õpetaja sõnavara kulul. Tema lause: "Kui ma lükkan selle väikse sitapeast elektroni välja, olen ma kohe seal!"
    Õpetajad tavaliselt päris nii ei räägi klassi ees. :D

    ReplyDelete