Tuesday, March 12, 2013

Võib-olla vahetusõde

Täna koolis sain suure üllatuse osaliseks. Nimelt avasin telefonis meilboxi ja nägin, et YFU on mulle kirja saatnud. YFU kirjad tähendavad alati häid uudiseid lol. :) Nii seegi kord - kirjas oli double placement vorm, mis põhimõtteliselt tähendab nõustumist sellega, et sinuga samaaegselt on hostperes veel üks vahetusõpilane.
Meilis oli öeldud ka, et mu hostõde saab olema Saksamaalt!! :)
(Lisaga (hostema) oleme küll päris palju rääkinud minu võimalikest hostõdedest ja ta on küsinud minu arvamust mitme õpilase profiili kohta, aga ta ei olnud mulle poole sõnagagi maininud, et nad on mulle lõpuks õe välja valinud.)
Nii et oh seda üllatust! Hakkasin koolis õnnest naerma ja kui siis kõik minu otsa vahtisid nagu mis kurat sinuga juhtus??, siis lihtsalt naeratasin neile idioodina ja ei suutnud kohe kellelegi seletada, et mul nüüd õde on.

Koju jõudes saatsin Lisale kohe sõnumi, et olin YFUst meili saanud. Vastus tuli emalt selline: "Ha! SURPRISE! keep your fingers crossed that she accepts the dual placement. If not, we start again. :( "

Jaah, no üllatus oli see tõepoolest. :) Aga üleüldiselt muutis tänane päev mu arvamuse teisipäevadest hulga paremaks lol. :) Minu muud mured teid ilmselt väga ei huvita, aga YFU maailmast siis: Marlen (VÕP Uus-Meremaale, Austraaliasse 2013) sai täna oma Uus-Meremaa pere teada ja tal tundub ka haigelt lahe pere olevat, vähemalt palju õdesid-vendi.

Mõned andmed minu võimaliku hostõe kohta, mille ta profiilist välja loen:
nimi on Katrin (kutsutakse Kaddi);
pärit Saksamaalt Bremenist;
vanus 15 ja sünnipäev 13.jaanuar (ta on must 1 aasta ja ühe päeva noorem) - saab USAs koos kenakese sünnipäevapeo korraldada hehe :);
ta isa oli samuti kunagi vahetusõpilane;
mängib korvpalli ja talle meeldib tennis;
sõbrad ja pere on teda kirjeldanud, kui eelarvamusteta südamlikku tüdrukut

Nüüd tuleb siis pöidlaid pihus hoida, nagu Lisa soovitas, ja loota, et ta ikka topeltpaigutusega nõus on.


PS: Kui keegi selle lubatud ja kauaoodatud paki pärast muretseb, mis mulle kunagi USAst saabuma peaks, siis Lisa ütles mulle täna nii: "If I don't stop putting stuff in your box, I'll need a bigger one!!". Nii et see valmib endiselt. :D


Toredat veerandi viimast nädalat, palju kontrolltöid kõigile ja üheksandikele mõnusat põrumist katsetel! ;)
Kai




No comments:

Post a Comment