Saturday, February 16, 2013

Pere!

1. veebruaril täpselt kl 17.49 sain YFUst kõne: "Sulle on pere!" Otseloomulikult olin väga-väga õnnelik. Seda tunnet ei saa kirjeldada, kui sa saad teada, et keegi lihtsalt valis sinu, niisama lihtsalt, ja terve sinu vahetusaasta kogemus saab rajanema neil. :)

Kuna olin parasjagu autos teel suusareisile Põhja-Soome, ei olnud internetti kuskilt võtta. Ainsaks infoks, mis pere kohta sel hetkel sain, oligi YFU kõne, kus sain teada mõned faktid. Elama hakkan Indiana osariigis, 4 miili kagusel Jasonville'i linnast. Mul saab olema kolm venda - 22a, 19a ja 15a. Ma saan olema selle pere 9. vahetusõpilane.

Kui ma järgmisel päeval oma nutipanniga mäel wifiga kohvikus gmaili logisin, nägin kahte meili - YFUst ja minu hostemalt. Vaatasin mõlemad elevuses üle ja sain veel lisainfot. Loomulikult tahtsin vastata kohe hostemale. Seega minu esimene meil neile oligi kirjutatud telefonis mingis kohvikus. :)

Kui ma 10. veebruaril tagasi Eestisse jõudsin, oli mul rohkem võimalusi uurida lisainfot ja ka hostemaga suhelda. Oma tulevase aasta kohta olen nüüdseks juba üht-teist teada saanud:

Elukoht: Indiana osariik, 4 miili Jasonville'ist (Jasonville's elab u 2200 elanikku)
Aadress: 6896 E CR 500 N Jasonville IN 47438 (USA aadressid on minu jaoks küll kõrgem teadus):)
Õed-vennad: Vennad 22a, 19a, 15a
Muud loomad: 2 koera, kassid, kanad, kukk
Kool: Shakamak high school
Muud: Praegu on neil 2 vahetusõpilast - tüdrukud Saksamaalt ja Itaaliast, mina saan olema nende 9. vahetusõpilane

Nüüdseks olen oma hostemaga juba väga tihedalt suhelnud. Ausalt, ma ei oleks osanud paremat pere ette kujutada. Nad on väga ühtehoidvad ja rõõmsameelsed. Ema tundub väga hea inimene ja ma saan temaga juba praegu pingevabalt suhelda.
Pere lemmiksport on korvpall ja üleüldse on tegemist sporti armastava perega. Ema lubas mulle juba, et kindlasti lähema NBA mängu vaatama! Ka mitmed teised paanid on meil juba tehtud. Ta saatis/saadab mulle ka USAst pakikese, millest kirjutan siis, kui see kohale jõuab. :)
Nad otsivad mulle praegu hostõde. Ema küsis ka minu käest, millist riiki ma eelistaksin. Üleeile arutasime ühe Jaapani tüdruku üle, aga temast vist ikkagi mu õde ei saa, sest hostema pelgab ta väga vähest inglise keele oskust. Annan teada, kui midagi selgub! ;)

Head sõbrapäeva tagantjärgi!
Kai

6 comments:

  1. Olen tulevane vahetusõpilane. Tahtsin uurida, kas said raha sponsorite abiga või vanemad maksid? JA palun kogu südamest,et jätkaksid blogi kirjutamist järjepidevalt (vähemalt 10 postitust kuus), paistad hästi kirjutavad :):)

    ReplyDelete
  2. Enamus raha maksavad mul vanemad kuigi olen pisut ka toetajate otsimisega tegelenud. Kui soovid infot toetajate otsimise kohta, siis võiksid vaadata Marleni (2013/14 vahetusõpilane Uus-Meremaal ja Austraalis) blogi marlenvarstiuusmeremaalaustraalias.blogspot.com . Ta otsib aktiivselt toetajaid ja on juba arvestatava summa kokku saanud. :)

    Annan blogimisel endast parima! ;)

    ReplyDelete
  3. Palun aita mind, minu ainus takistus on keeletest(slep). Kas Sa oskad umbes öelda, mida kuulamises küsiti? Kyidas see välja nägi, kas olid valikvastused jne?

    ReplyDelete
  4. Vaevalt, et keeletest sulle suureks takistuseks saab. Ise põdesin ka selle pärast, aga see oli lihtne.

    Ma ei tea päris täpselt kui palju ma sellest siin kirjutada võin, aga test oli tõepoolest valikvastustega. Kuulamise algus oli lausa lapsemäng. Sul on pilt ees, kuuled lindi pealt nelja lauset ja pead valima, milline neist pildi kohta käib. :)

    Minu üllatuseks oli lugemise osa tegelikult raskem kui kuulamine. Seal said mõned vastused ikka vähe umbes pakutud. :D

    Ma soovitan sul testil lihtsalt rahulikuks jääda ja kõik vastusevariandid enne ära kuulata kui vastama hakkad! ;) Edu!

    ReplyDelete
  5. Kas sa juba tead, kes veel see aasta vahetusõpilasteks lähevad (palju poisse, palju tüdrukuid) ? :)

    ReplyDelete
  6. Seda ma küll öelda ei oska, palju poisse või tüdrukuid on, aga kokku on meid igastahes üsna palju. :) Vähemalt USAsse minejaid on palju rohkem kui eelmine aasta. USA kohad said ka mitu kuud tagasi täis juba nagu paljude teistegi riikide omad.

    ReplyDelete