Monday, March 25, 2013

Hostõde ja pakk USAst

Jah, mul on nüüd päriselt õde olemas! Ja jah, pakk jõudis ka Eestisse!! :D

Õest nii palju, et veel paremat õde ei annaks tahtagi. Lol, ma räägin kõigest YFUga seonduvast ülivõrdes. :)
Ta nimi on Marlene, pärit Saksamaalt 10 000 elanikuga linnast. (ma ikka päris suurlinnast Tallinnast lol :))
Ta tegeleb võrkpalliga. Hobikorras sörgib, sõidab rattaga, mägisuusatab, matkab... ehk siis sportlik kuju. Oleme temaga juba ka facebookis rääkinud ja ta on tõesti suurepärane inimene. Tegime igasugu plaanid juba ära, et lähme koos koori laulma, võrkpalli- ja korvpallitrenni, võib olla ka pesapalli. Eesmärgid on igastahes suured haha! :D
Btw tal on 14. juuni sünnipäev, nii et ta on minust pool aastat noorem. Rohkem temast praegu ei räägi, sest ilmselt saate Marlenest veel päris palju siit blogist lugeda.


Teine suur uudis siis see, et mu pakk jõudis lõpuks ometi Eestisse! Tegelikult tuli see kohale väga kiiresti - 7-8 päevaga - ja jõudis juba reedel postkontorisse. Aga sain alles täna sellele järgi minna. Plaanisime algul Lisaga teha skype-ühenduse, et saaksin paki põhimõtteliselt tema juuresolekul avada, aga kuna nad olid perega Maroon5-e kontserdil ja ma ei kannatanud kasti avamisega nii kaua oodata, kuni nad koju jõuavad, avasin paki siiski ainult oma Eestiema juuresolekul. Ja oh oh oh hooo seda paki sisu!! :D
Seal oli väga palju pilte Lisast, hostisa Steve'ist, vendadest, nende praegustest ja endistest vahetusõpilastest, majast, Rolyst jne. Naersin väga palju lol. :) Siis oli ema pannud kasti ajakirja Seventeen, mis oli promi kleite äärest ääreni täis. Ma ei kujuta ette, mis muu eesmärk peale minu kadedaks ajamise, sellel olla võis. Veel oli kastis viis T-särki. Üks neist oli siis Indiana korvpalli fännisärk vms:



Ülejäänud neli olid Hollisterist. Ja kõik muu minu 2.38kg pakist olid maiustused!!! :) USAs on ikka väga häid komme lolol. Mulle hakkab juba vaikselt tunduma, et osade inimeste arvamus, et ma vahetusaastalt 10 kilo raskemana tagasi tulen, polegi nii võimatu. :D



Muide, täna Marlenega rääkides, tuli talle hiilgav idee, et me võiksime ka üksteisele pakid saata. Nii et peagi on mul oodata veel ühte kingitust! :D Olen avatud kõigile soovitustele, mida võiksin ise Eestist Saksamaale saata või ka USAsse. Andke siis oma hiilgavatest ideedest teada! ;)

Järgmise korrani!
Kai

8 comments:

  1. Leib, leib ja leib. Ning kindlasti väike Eesti lipuke! :)

    ReplyDelete
  2. Haha, leiva peale pole ma ise veel tulnudki! :D Meie musta leiba peaks tõesti tutvustama neile.

    ReplyDelete
  3. Pilte ei ole näha!

    ReplyDelete
  4. Ma ei ole arvuti-inimene ilmselgelt. :) Aga aitäh, et ütlesid, ja ma proovin sellega tegeleda kunagi, kui aega leian. ;)

    ReplyDelete
  5. Kas tead veel mõnda teise VÕP-i blogi, kes läheb USAsse? :)

    ReplyDelete
  6. laura-ameerikas.blogspot.com

    Proovin hakata teiste võppide blogisid ka enda omasse lisama. ;)

    ReplyDelete
  7. Kindlasti šokolaadi - Eesti šokolaad on imeline!

    ReplyDelete
  8. Muidugi! :D Mul laua peal juba ootab maiustuste hunnik. Homme - ülehomme peaks pildid ja muud asjad ka korda saama. Siis kunagi on oodata postitust sellest pakist. ;)

    Pärast seda, kui ma USA keemiat täis kommid endale sisse ajasin, hakkasin ikka tõeliselt meie šokolaadi hindama. Sul on õigus - see on imeline. :)

    ReplyDelete