Tuesday, June 3, 2014

Viimane koolipäev, Graduation

23. Mai oli me viimane koolipäev (nende jaoks kes eksameid ei pidanud tegema). See päev oli tore, sest õpetajad enam ei hoolinud, mis me teeme. Aga samas jubekurb oli ka.

Hommikul kogunesime junioritega koolis kl 6.30 ja sõitsime McDonalds' isse hommikust sööma. Olime koolis tagasi enne tundide algust ja seega oli meil aega et kõigi seniorite autoakendele "Seniors 2015" ja muud sarnast kirjutada. :)

Terve päev oli koolis ülimalt mõnus meeleolu, tegin igast klassist ja koridoridest teile pilte ka. :)

"Kõne" klassiruum

"Kõne" õpetaja

Raamatukogu (Study Hallis olin seal lol. Olin lükanud enda viimase essee viimasele päevale, niiet nad lubasid mul seda raamatukogus kirjutada)

Juniorite kapid :'(

koridorid...
 
3. tund: Keraamika

Tagumine pool kunstiklassist
 
Üks minu üheteistkümnest saviprojektist :D

Kõige vingem osa kunstiklassist: seniorid saavad teha suuri maale aasta lõpus, et endast midagi kooli maha jätta... kõik need maalid on laes :D
 
Söökla

...ja söökla teise nurga alt. Vasakul on näha arvuteid kus end iga lõuna pidi registreerima ja nad siis võtsid su kontolt raha maha.
 
Megan ja Kiera

Emmalee

Seniorite kapid
 
"Keemia" klassiruum

Mr. Monday... :D

Sophomore/Freshman kapid
 
Algebra 2

Dylan

Lacy varastas mu kaamera...
Mina ja Moriah

Lacy lol
 
"Indiana Literature"

USA Ajalugu


Õpetajatetuba
me lähme sinna iga päev peale tunde, et midagi süüa osta lol

Maxiga
 
 
Õhtul oli koolis "Senior Honor Night". Kõik seniorid kandsid lõpetamiseriideid ja erinevad tähtsad inimesed pidasid kõnesid ja andsid välja erinevaid rahasummasid ülikoolide jaoks. Väga pikk ja üsna igav õhtu lol.
 
 
Laupäev oli parem. Lõpetamise päev!!! Väga vahva oli, aga samas ka kurb.
 
Sawyer ülikonnas
 

Koor

Valevictorian - Kassandra

Valevictorian - Eamon
 
*Mark oli kolmas valevictorian. Nad lõpetasid kõik perfektsete hinnetega

salutatorian - Aleksey

Kaitlyn laulis 2014 klassi laulu "Whenever you remember"
 

Ja nende jaoks on keskkool läbi :)


 

Melaniaga

Sydney

Jordan

Max
 
Mõned lõpetajad kõndisid saalist minema stiilselt :D

Broadway walk

 
Üks poiss läks lavale tunnistust kätte saama ja tegi seal direktoriga selfie. :D Pilti pole kahjuks :/

Kasey, Mina, Dakota
 

Kassandra

Sydney, Christian, Mina, Jordan

Sydney, Aleksey, Austin, Kassandra, Mina

Mr. Monday!!!!

Cameron, Mark, Mina
Need kaks juhmakat on mind terve aasta KGBks kutsunud
 
 
 
Seejärel külastasime Christiani, Seani ja Jordaniga lõpetamispidusid. Siin kõik lõpetajad korraldavad "avatud peo", mis kestab mitu tundi, aga külastajad peatuvad seal, vaatavad pilte (iga lõpetaja koostab seina piltide, mälestuste ja tulevikuplaanidega), söövad veidi, räägivad paar sõna võõrustajaga, ja seejärel lahkuvad, et mõnd teist pidu külastada.
Christian ja Sean plaanisid oma peod järgmisesse nädalavahetusse, niiviisi said nad teisi külastada. Käisime üheksal erineval lõpetajal õnne soovimas.
 
Päikest!
Kai
 
 
 

No comments:

Post a Comment