Tuesday, June 3, 2014

Suvi

Vaheaeg algas sellega, et esmaspäeval toimusid Softpalli sectionals. See mäng aga katkestati poole pealt, sest oli äikeseoht. Teisipäeval mängisime edasi. Kaotasime. See oli ikkagi väga tore hooaeg.


 
Kolmapäeval käisin ma esimest korda elus kala püüdmas. :D
 
Lenzie, Max
Need kaks on kaksikud muideks ;)
 
Linnaplika...
 

Esimese kala suudlemine pidavat head õnne tooma lol

Minu elu esimene isepüütud kala!!
 
Peale kalapüüdmist  vaatasime "Iron Giant"it. Alati, kui ma Maxil ja Lenziel külas käin, me vaatame mõnd animafilmi lol. :D Hea film oli muideks.
 
Nad viisid mu koju ja mul oli parasjagu aega, et terrassil veidi päevitada ja basseinis ujuda ning siis läksin kirikusse. Päris noortegruppi ei toimunud, kuna pesapalli sectionals algasid see päev ja meil ei olnud väga palju aega, aga ikka sai sõpru näha ja laulda. :D Seejärel sõitsimega Sydney ja Jordaniga mängule.
 
Otsustasime Jordani auto võtta ja me Sydneyga nautisime kastis sõitmise võlusid lol :D
 
 
Poiste mäng see päev lükati edasi, sest äikesehoiatus oli jälle. Õhtul vaatasime Sydney, Jordani, Sophia, Joshi, ja Christianiga "Sand Lot"i. See on klassikaline pesapalli film.
 
Neljapäeval oli peamiseks sündmuseks posite pesapalli mäng, mille nad võitsid. Hiljem veetsime koos aega sama seltskonnaga, millega eelmine õhtugi.
 
Reede lõuna ajal pidasime Christianiga Shakamak pargis pikniku. Sõime ameerikalikult pähklivõi-moosi-saiu ja nautisime imeilusat ilma. Pilte kahjuks ei teinud, aga see park on tõepoolest väga kaunis. 
 
Õhtul toimus sectionals teine voor ja me jälle võitsime.
 
Laupäeval sõitsime hommikul Ema ja Marlenega Terre Hautesse. Käisime šhoppamas ja sõime lõunat "Friday's". Kui me tagasi Jasonville jõudsime, siis sain ma Sydneyga kokku ja me külastasime koos Seani lõpupidu. Jõudsime sinna 15 minutit enne peo lõppu aga vähemalt me käisime seal lol. Seejärel oli meil paar tundi aega enne poiste pesapalli sectionals finaalmängu. Sõitsime Lintonisse, ostsime McDonalds'ist Frappe, istusime pargis ja šhoppasime Walmartis.
 


 
 Poisid võitsid ka selle pesapalli mängu!! Me kooli pesapalli tiim on võitnud sectionals 3 aastat järjest. See õhtu sain ma aru, milline spordihing selles linnas valitseb.
Kui mäng lõppes, siis terve tiim jooksis koduplaadi juurde kokku ja nad hüppasid külakuhja. Seejärel sai pere ja sõpradega pilte tehtud ja reporterid olid kohal, et pildistada ja treenerit intervjueerida. Christinait intervjueeriti ka, sest tal õnnestus pall korra aiani luau, kui kõik pesad olid täis, niiet me saime 3 jooksu sisse. :D PS: jubekeeruline on seda eestikeeles seletada, sest ma ei tea, kas meil üldse on sobivad sõnad olemas.
 
Treenerile valati vett pähe
 
 
 
Seejärel sõitsid kõik pealtvaatajad linna peatänavale, sest korraldati paraad. Ootasime seal veidi ning siis kuulsime tuletõrjeautode huugamist. Koolibussi eskortisid mitu tuletõrjeautot ja teised päästeautod. Lärm oli kõva. Kui siis koolibuss meieni jõudis, siis saime mängijatele high-five anda, sest nad kõik olid bussi akendest poole kerega väljas. Koolibussi järel sõitis üle 15 auto. See paraad sõitis peatänava lõpuni, keeras otsa ringi ja tuli samamoodi tagasi. :D
 
Seejärel kõndisime Sydneyga Casey's-sse ja sõitsime sealt Jordani autoga kooli juurde tagasi.
Õhtul toimus pidu treeneri kodus. Neil on suur maja, hoov, kossuväljak, bassein, garaaž... ehk siis kõik, mida suure peo jaoks vaja. Ma pole siin aasta jooksul varem nii palju inimesi ühes kohas koos näinud. Tiimis on umbes 25 mängijat. Lisaks neile olid peol kõigi tüdruksõbrad ja sõbrad plus poolte vanemad. Istusime kõik nagu kilud karbis, nende suures (aga mitte piisavalt suures) elutoas. Õhtu peasündmuseks olid spordiuudised. Nägime lühikokkuvõtet mängust ja intervjuudest. Seejärel enamus inimesed lahkusid, aga mängijad ja lähemad sõbrad jäid sinna. Mängisime õues korvpalli ja paljud läksid ujuma. Me Christianiga lahkusime peale südaööd.
 
 
Pühapäeval pidasime pühapäeva kooli õues laagriplatsil. See oli vahva. Hiljem see päev toimus Christiani lõpupidu. Seal sai kõvasti süüa, korvpalli ja võrkpalli mängitud. Õhtul aitas Christian mul kodus lõpetada keraamika projektid, mis oli vaja üle värvida ja vaatasime "Beauty and the Beast". Nüüd on mul lõpuks enamus klassikalised Disney filmid vaadatud.
 
Chrisiani peol kirjutasime topsidele nimed peale. Jordan kirjutas 9/1/2. Geniaalne!! Kui keegi välja nuputab, miks, siis andke teada ;)
 
 
Esmaspäeval käisin Sawyeri (Christiani väikevend) pesapalli mängul. See oli jubearmas, kuidas 3-, 4-, 5-aastased lapsed üritasid pesapalli mängida. :)
 
Täna hommikul jõudis siia pakk Eestist minu kallilt Emalt ja Isalt!! Ma olin juba lootuse kaotanud, et see siia enne meie reisi jõuab, aga üllatus-üllatus!! Suured tänud teile! Olete parimad! :)
Tänane päev saab muidu koosnema koristamisest ja pakkimisest. Homme hommikul kl 6 läheb meil lennuk Denver, Coloradosse. Sõidame Marlene, Isa ja Emaga reisile läände!!! Sõidame autoga läbi Utah ja külastame erinevaid rahvusparke ja huvitavaid kohti, nende seas Grand Canyon, Yellowstone, Rocky Mountains National Park, Arches National Park, väike linn nimega Jackson, Salt Lake City jne. Tagasi jõuame 10. juunil. Millalgi siis kirjutan reisist ka.
 
 
PS: Mul on koolist veel mõned naljakad juhtumid teile kirjutada, mis eelmisest postitusest välja jäid:
  • Üks päev Gavin küsis Mr. Bonhami käest: "Is your name Charles or Charlie?" ja õpetaja vastas muiates: "Well, it's Mister actually"
  • Viimasel päeval ajalootunnis Mr. Bonham seletas meile midagi, kui siis kari poisse kõndis ukse tagant mööda, mingit laulu röökides. Mr. Bonham hakkas naerma ja lausus: I don't know who they are but they are a little off key."
PS2: Ma sõidan tagasi Eestisse juba vähem kui kuu aja pärast. Ma ei tea, kuhu kõik see aeg kadunud on. Tulek siia tundub, nagu see oli nädal tagasi. See on uskumatu, kui kalliks on siinsed inimesed saanud. Ma olen leidnud endale teise perekonna (ilma liialdusteta). Nüüd aga pean ma siit varsti ära sõitma ja mul ausõna pole õrna aimugi, kuidas ma siin kõigile head aega ütlen. Kuidas on võimalik terve elu maha jätta?
Igastahes, ma pean millagi pikema postituse tegema kokkuvõtvalt aasta kohta. Praegu algatasin seda teemat, sest ilmselt on aeg siia kirjutada minu tagasijõudmis ajad. Siit lahkun Indianapolise lennujaamas 25. juunil kl 15.46 kohaliku aja järgi. Lendan läbi Chicago ja Frankfurti jälle ja Eestisse peaksin jõudma 26. juunil kl 16.10 teie aja järgi.
 
Peatse nägemiseni!
Kai
 

 
 

No comments:

Post a Comment