Monday, March 3, 2014

Tegus laupäev, Saksa-Ameerika restoran

Kuna mul täna kool jälle tühistatud lume ja jää pärast, siis on mul aega vahelduseks tihedamini blogi kirjutada. :)

Laupäeva hommikul 8-10 oli softballi  treening. Softball muide on nagu pesaball väiksema väljaku ja suurema palliga. Seda mängivad tüdrukud. Kevadspordid meie koolis on tüdrukutele track ja softball. Track tundub igav, niiet ma otsustasin softball proovida. Sellele pallile kurikaga pihta löömine on ikka pagana keeruline. :D
Ametlikult kevadsportide hooaeg veel alanud ei ole, niiet praegused treeningud on vabatahtlikud ja ainult 3 korda nädalas.

Peale treeningut tuli Sydney mulle külla ja me tegime muffineid nagu alati. See meil väikest viisi traditsiooniks saanud.

 
 
Kella 4 paiku tuli ema töölt koju ja sõitsime perega (va vanim vend) Terre Haute Saksa-Ameerika restorani. Marlene vanemad kinkisid me perele jõuludeks kinkekaardi, et sinna sööma minna. Päris tore oli vahelduseks euroopalikku toitu süüa. Seenekaste, hapukapsas, praetud kartulid... :D
 
Perekond. :)

Kiidame heaks


Ettekandja
 

Isa normaalses olekus :D

Meeegapalju toitu...
 
 

Hiljem õhtul vaatasime Christiani, Sophia ja Tommyga õudusfilmi "Wicked". Sain taaskordselt aru, miks ma õudusfilme ei vaata... :D


Pühapäeval pidi mul esialgse plaani järgi olema Indianapolises travel tiimiga kossutreening. Travel tiimid on siin sellised tiimid, kuhu treenerid otsivad mängijaid erinevatest keskkoolidest, korvpall on sel tasemel kiirem ja oskusterohkem kui keskkoolis. Need tiimid käivad igal pool turniiridel (meie tiimi enamus turniire on Indianapolises, aga osad turniirid on mujal. Näiteks üks nädalavahetus läheme Chicagosse ja suvel sõidavad nad Floridasse. Kahe perioodi jooksul hooajas käivad erinevate ülikoolide treenerid meie mänge vaatamas, et pakkuda scholarshippe mängijatele.
Me tiimi peatreener on väga vahva tumedanahaline noormees ja teine treener on noor naine, kelle mõlemaga olen kohtunud, kui nad mu mänge käisid vaatamas. Erinevate treenerite jutu järgi pidavat nad olema väga tugevad korvpalli alustalade õpetajad. :D
Igastahes me treening see pühapäev tühistati, sest laupäeva öösel sadas meil jällegi lund ja teed on väga jäised.

Ka kirikuteenistus tühistati ja seega oli mu päeva ainus plaan lõuna vanaema juures. Paar päeva tagasi oli Lisa vennal Mike'l (ta on muide ka meie kiriku pastor) sünnipäev, niiet vanaema oli valmistanud oma 15cm paksuse megamaitsva šokolaaditordi. :)


Marlene olukorrast nii palju, et otsustasime talle teise võimaluse anda ja ta jääb meie perre. Nüüd peame üritama teda jälle usaldama õppida. Edasine samm on juba tema teha, kas ta muudab ennast või mitte.

Jaaaaaa just täna jõudis mu megahüperüüberparimate sõprade jõulukingitus siia minuni. 2 kuud hiljem, aga mis sest ikka. :D Te olete parimad!! Ma armastan teid nii palju ja megasuured tänud! You totally made my day!! Suured kallistused sinnapoole ookeani! :D

 





Päikest!
Kai :)

No comments:

Post a Comment