Saturday, March 1, 2014

Senior night poistele ja muud

21. veebruari hommikul (reedel) saime koolis esimese tunni ajal hommikusööki. :D Eelmine nädal pidime selles klassis (kõneklass) luuletusi lugema, aga õpetaja lubas, et kui kasvõi ainult üks inimene luuletuse peast loeb (need olid terve a4 pikkused vabariimis salmid), siis ta teeb tervele klassile hommikusöögi. Ja ta tegi seda ja see oli megamaitsev!! :D Terve tund möödus süües, kohvi juues ja juttu rääkides.

Sellised ühendatud lauad-toolid on meil igalpool klassiruumides

Reede õhtul oli senior night kossupoiste, cheerleaderite, tantsijate, bändi ja koori jaoks. Poiste mäng oli mega. Poolajal olime kaotusseisus 21 punktiga. Mängisime mega teise poolaja, ma pole varem meie fännklubi nii hulluks minemas näinud. Minul endal küll mängu lõpus enam häält ei olnud. Võitsime 74:72.

Kossutiimi, cheerleaderite ja tantsijate seniorid

fännklubi teema oli Hawaii/rand, seega tehti seenioritest sellised kenad pappkehad (vms) :D

Iga seniori kohta tehti pildikogum ja neile sai kirjutada sõnumeid märkmepaberite peale

Fännklubi ja cheerleaderid

Laupäeval (Veebruar 22) käisime Sydney ja emaga promi jaoks kleiti otsimas jälle, midagi ei leidnud kahjuks. :/ Peale shoppingut sõime steakbuffees (?) ja käisime Walmartis.

Pühapäeval käisin peale kirikut Christiani perega Terre Hautes söömas ühes kohas, mille toiduvalik meenutas pisut Lõuna-Euroopa hommikusööki. Aga väga-väga maitsev oli kõik. :D Käisime ka ühes hiiglaslikus laopoes, kus ma siis nägin, mismoodi 6 lapsega pere igapäevast toidukraami ostab. Ikka korralikult mitmesaja dollari eest...

Pühapäeva õhtul oli kirikus õhtusöök uusliikmete auks. Kõik kiriku vanad liikmed toid kodustehtud toite/magustoite ja uued liikmed said tunnustatud ja meile anti teada, et meid on siin oodatud ja ollakse väga õnnelikud meie ühinemise üle.
Nägin vanaema, vanaisa ka üle pika aja. Nad olid Floridas puhkusel.

Esmaspäeval käisime isa, Kelly (isa tütar) ja Maxiga (Kelly poeg) ülikooli kossumängul ja hiljem jäätisekohvikus. Max oli meie juures juba eelmisest nädalast saati muide.

Max toidab papsi. :D

Kolmapäeval (Veebruar 26) teatas pastor meile peale noortegruppi uudised, et Jackie sai unistuste töökoha linna, mis asub Jasonvillest 2.5 tunni kaugusel. See tähendab seda, et me jääme järgmine aasta enda noortepastorist ilma ja Jackie kolib sinna juba see laupäev. See võib olla ei tundu teile nii suure asjana, aga siin Garren ja Jackie on noortegrupi liikmetele nagu perekond. Alguses olid kõik šhokis selle uudise peale, sest see tuli nii äkki. Aga kui see lõpuks kohale jõudis, nutsid paljud. Mina olen neid kaht vaid 6 kuud tundnud, aga isegi mul endal tuli pisar silma.
Selle asemel, et Taco Belli sõita, ostsime Christiani ja Jeremyga Walmartist suure šokolaadi-fudge-brownie jäätise potsku, McDonalds'ist friikartuleid, sõime autos ning arutasime, kuidas järgmine aasta noortegruppi elus hoida ja kust uus elav ja positiivne noor pastor leida.

See möödunud nädal on üleüldse üks raskemaid nädalaid, mis mul siin olnud on. Pühapäeval kuulis ema YFU käest, et Marlene tahab perekonda vahetada. Meil oli temaga paar tõsist jutuajamist ja mingil hetkel oli asi päris kriitiline. Ema isegi tühistas Marlene telfoniliini. Praegu oleme olukorras, kus Mar elab rahulikult meiega, aga üritab endale siin lähedal uut peret leida. Ma ei oska arvata, kas ta jääb meile või lahkub. Kui midagi selgub, siis annan teada.

Muuseas meil on siin täitsa kevadine olemine juba. Lund on ainult metsa-all näha vähe. Neljapäeval kasutasin juhust, et meie metsas jalutamas käia. Ilmselt ei ole seda päikselist ilma aga kauaks, pühapäevaks lubas ilmateade uut lund või külmunud vihma.

Munic (Meie Džentelmen)

Kaunist päikselist märtsi algust! :)