Tuesday, September 10, 2013

Teisipäeval oli minu esimene võrgumäng, kus ma ka ise mängida sain. See oli kodumäng nii et ma olin jubedalt närvis. Kaotasime, aga mitmed inimesed ütlesid mulle hiljem, et tegin hea mängu. :)

Kolmapäeval oli jälle open gym ja keemias alustasime esimese laboriga. Mul vedas partneriga, sest see poiss on pagana tark lol .:D
Õhtul oli kirkiu noortegrupp nagu ikka. Mängisime toolikorvpalli(?!?), mis näeb välja nii, et tehakse kaks võiskonda nagu ikka (mõlemas u 10 mängijat). Igal inimesel on üks tool. Siis antakse 30 sekundit aega, et toole liigutada. Kui aeg läbi, peavad kõik oma toolile istuma ja palli söötudega korvi (prügikorvid olid väljaku mõlemas otsas) toimetama. Taco Bellis oli seekord suurem seltskond ja nalja sai kõvasti. :)

Neljapäeval toimus ajalootest, milles ma põrusin ja võitsime mõlemad võrgumängud.''

Reede õhtul oli minu esimene Ameerika pidu! :) Unustage kohe ära filmides nähtud hullud peod alkoholiga. Siin ei ole asi üldse nii. Noored oskavad lõbusalt aega veeta täiesti kainena. Meid oli Lacy juures umbes 20 noort. Enamusi neist teadsin koolist. Meil oli väike lõke, kus sai grillida. Mängisime võrkpalli, lendavat taldrikut, two balli, korvpalli ja vaatasime filmi. Ülichill õhtu oli väga väga super seltskonnaga. :D

Laupäeval ostsin endale lõpuks oma laptopi ära! :) Pärast seda käisime hiina buffees söömas, kus proovisime konnajalgasid. Maitsesid nagu kala. :)
Öösel skypesime Eloga. Tema kahjuks mind ei näinud, sest mu arvuti ei lasknud kaamerat aktiveerida, aga väga tore oli rääkida ikkagi. Kummaline oli eesti keeles suhelda kusjuures. Paar korda alustasin lauset inglise keeles. :)

Täna tuli kooli uus vahetusõpilane - poiss Saksamaalt. Meil on nüüd Algebra 2 tunnis kõik vahetusõpilased koos: 3 Saksamaalt, 1 Itaalia, 1 Eesti. :) Võrgus olid kodumängud jälle ja me võitsime mõlemad! :)


Kui kellelgi mingeid küsimusi on, siis küsiga julgelt! :)
Päikest!
Kai

No comments:

Post a Comment