Wednesday, September 25, 2013

Bowling ja Indianapolis

rehReedeks plaanisime Marlene filmiõhtut meie juures, kuhu pidid tulema Moriah ja tema vahetusõpilane Saksamaalt, Jonas. Siis aga olime me nii targad, et arutasime seda lõunalauas. :D Õhtuks tulid meile Moriah, Jonas, Christian, Jeremy, Kristy, Melania ja Annika. Vaatasime filmi "Now you see me". See oli pisut raskesti jälgitav, aga hea. Andsin seltskonnale proovida Eesti tumedat šokolaadi maapähklitega. See kiideti heaks! :D Christian: maitseb nagu päris! :D


Laupäev oli tohutult tegus, aga ma ei kahetse sellest päevast mitte midagi!! :D Hommikul oli kodu-võrkpalliturniir. Nii JV kui ka Varsity võitsid esikoha ja saime võimsad karikad. Ülivõimas oli, et see just koduturniiril juhtus. Emotsioonid olid laes! :D Sõitsime kogu võiskonna ja treeneritega pizzat sööma. Treenerid tegid kõigile välja. :D

Pärast seda oleksin ma pidanud minema lendavat taldrikut mängima, aga ütlesin selle plaani ära, sest pidin kodutöid tegema.

Õhtul läksime Marlene, Lacy, Melania, Annika ja Skyleriga bowlingusse!! Bowling on ühes teises väikelinnas Jasonville lähedal, aga Lacy suutis tee peal täiesti ära eksida. Me istusime tagaistmel neljakesi nagu kilud karbis ja laulsime täiega raadiole kaasa. Nalja sai! :D
Bowling oli ülivinge. Mängisime tiimidega: Mina, Lacy, Skyler versus Marlene, Annika, Melania. Ühe mängu võitsime meie ja teise nemad niiet sõbralik viik. :)


Meie nii normaalne seltskond :D
Tagumine rida: Skyler, Lacy, Annika
Esimene rida: Mina, Melania, Marlene

...acting like me...

Söömas käisime Mcdonaldsis ja pärast seda sõitsime Walmarti pilte ilmutama. Walmartis on sellised automaadid, kuhu saad oma mälupulga, mälukaardi vms sisse panna, sealt pealt pildid valida ja see ilmutab need sulle mõne minutiga ära. :D Ülimugav! Walmart on üks parimaid asju USAs. Sealt saab kõike!! Näiteks eelmine nädal käis Cole Walmartis juuksuris. :D

Lacy oli mulle reedel lubanud, et kui me turniiri võidame, siis ta teeb mulle jäätise välja. Seega sõitsime me järgmise asjana jäätisekohvikusse. See oli paradiis! Sealt sai osta igat moodi jäätist. Meie valisime sarnase asja nagu Mcflurry Mcdonaldsis. Nende kohta oli menüüs 5 gruppi (nt šokolaadiarmastajad, küpsisesõbrad jne). Iga grupi all oli 5 erinevat sorti. :D Mina tellisin mingi küpsisevärgenduse ja issand kui hea see oli!! Ma vannun, et parim jäätis mida ma elusees söönud olen. Neid topse oli muide neljas suuruses: XS, S, M ja L. Me tellisime S-id ja need olid sama suured kui suured Ben and Jerry jäätised. :D ma ei taha mõeldagi kui suured need Lid veel olid seal.

Lacyga sõitsime tagasi Jasonville'i ja seal saime kooli juures kokku Christiani, Jeremy ja Kristyga. Nendega sõitsime Kristy juurde filmiõhtule, kus olid veel Kassandra, Austin, Alyssa ja Sydney. Vaatasime filmi "42", mis rääkis mustast andekast pesapallurist valgete tiimis. Väga väga hea film!


Pühapäeval sõitsime kiriku noortegrupiga Indianapolisse!! Meid jagati gruppidesse. Minu grupis olid Jordan, Christian, Jeremy ja Kristy. Saime kaardi ja nimekirja kohtadest/poosidest, mida pidime pildistama. Võitjatiimile lubati õhtusöök välja teha. :D

meie kirikubuss
 
 

Indianapolis
 
Ülesanded ja neile vastavad punktid

 
 
Ronisime selle samba tippu

Jeremy, Kristy, Christian, tagumises reas Mina :)
 
Blanking

Pilt politseinikuga

YOLO

Charlie's angels

Bussi ootamas
poseerisime nagu inimesed Indianast - korvpallurid

Hadokens


Awkward family photo

Photobomb
(Me photobombisime samade inimestega, kellega üks teine grupp. Kuidas on see võimalik terves Indianapolises sama paari otsa sattuda??) :D

Gangstapoos suurte jopedega

lift

Püramiid
 
Võidupoos suure pesapalliväljaku ees

Lisa, Steve, Marlene ja Emily olid ka Indianapolises. Täiesti juhuslikult nägime neid. :D
 
Me ei võitnud. :D Aga see-eest oli meil superlahe pave, nalja sai oi kui palju, ilm oli super! Pärast pildijahti läksime sööma restorani, kus mu ette toodi HIIGLASLIK burger. :D See oli väga maitsev!
 
 
Lisan mõned pildid, mis eelmisest postitusest välja jäid
 
Jäätis Hiina buffees

'Murica :D


Cole's sünnipäevakook

ühel jalgpallimängul - üliilus

See sama jalgpallimäng
Mina, Christian, Jordan
 
Jalgpall...
Cole, Cole'i sõbrad, Marlene
 
 
Päikest!
Kai


No comments:

Post a Comment