Sunday, June 9, 2013

väike ELO

Täna oli mul väike ELO ehk alternatiiv nendele võppidele, kes päris ELOle minna ei saa. Meid oli seal 8 inimest: 2 Usa, 2 Tai, 2 Ecuador, 1 Norra ja 1 Belgia. Väga-väga lahe päev oli super seltskonnaga. :) Kuigi mul on nüüd veel rohkem kahju, et ma suurelt ELOlt puudun.

Väga palju asju sai selgemaks. Näiteks räägiti põhjalikult kindlustusest (mis on üks õudne hiiglaslik paberimajandus), kultuurišokist, sõprade leidmisest, telefonikaardist, pangakaartidest, vanemate ja maha jäänud sõpradega suhtlemisest, tagasitulekust ning paljudest muudest probleemidest. Ausaltöeldes ajas kogu see trall mind rohkem närvi, kui maha rahustas.

Tegime erinevaid ülesandeid ja lahendasime võimalikke probleemseid olukordi. Loomulikult sai palju nalja nagu yfu üritustel ikka! Käisime õues energiaringe tegemas ja SÜÜA SAI OI KUI HÄSTI! :D Laual oli kotitäis kohukesi lol.
Ma ei jõua enam minekut ära oodata!! :)



Reedel on Marlenel sünnipäev. Sweet sixteen! Mõtlesin, et õpin mingi lihtsa saksakeelse sünnipäevalaulu ära. Eks ta saab siis mu häälduse peale naerda haha. :D


Ahjaa, vahepeal olen kaks infopaketti ka saanud yfu käest. Esimene sisaldas erinevat infot USA yfu kohta, pangakaartide ja vaktsiinide infot, käsiraamatut ja keeleõpngute võimalusi. Teise lugemine on mul alles pooleli, aga selles on kaks käsiraamatut, viisainfot (sellest tuleb ka üks pikem protsess), vanemate luba, infot yfu kaupade ostmise kohta ja ELO kutset.


Paar päeva tagasi võttis minuga facebookis ühendust Birgitti (USA 13/14) ja suutis mu tuju väga-väga heaks teha. See oli siis järjekordne tõend, et yfu inimesed on maailma parimad! :D



Päikest!
Kai

3 comments:

  1. Haahaaha :D :D :D Sa tegid mu hommiku heaks :D :D :D

    ReplyDelete
  2. Kes Ecuadori lähevad/läksid?

    ReplyDelete